جهش تولید | سه‌شنبه، ۶ خرداد ۱۳۹۹

عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در روز انتخابات - نمایش محتوای روابط عمومی

 

 

اخبار داخلی مرکز

عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در روز انتخابات

عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در روز انتخابات


روابط عمومی / رویدادهای مرکز

عملکرد صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در روز انتخابات

صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در راستای اطلاع رسانی و انعکاس حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه سیما ، صدا  و خبر بیش از 2290 دقیقه برنامه بصورت زنده از اولین ساعت آغاز رای گیری تولید و پخش نمود . شبکه استانی آذربایجان غربی با تدابیر ویژه از اقصی نقاط استان و با استفاده از تمام تجهیزات فنی و ظرفیت خبرنگاران شهرستانها در قابی زیبا و چشمگیر حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای را به بهترین شکل ممکن به تصویر کشید .

سیمای مرکز آذربایجان غربی با فراهم آوردن فضای حماسی و شورهمدلی و انتقال مفاهیم انقلابی با پخش ویژه برنامه (یاشا ایران) بمدت 1000 دقیقه و آماده سازی 17 گروه تلویزیونی برای انعکاس حضور مردم با تهیه و پخش گزارشهای مردمی از حوزه های اخذ رای تلاش وافری نمود . همچنین 509 دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری و 598 دقیقه ارتباط با شهرستانهای استان از سایر اقدامات سیمای آذربایجان غربی در روز انتخابات بوده است .

رادیو چی چست نیز در روز دوم اسفند با تدارک 6 گروه برنامه ساز و اعزام 12 گزارشگر تلاش کرد شور انتخاباتی را برای شنوندگان و مخاطبان خود در سراسر استان فراهم نماید . پخش ویژه برنامه (انتخاب عرصه سی) بمدت 1040 دقیقه از اولین ساعت تا پایان رای گیری نمونه ای ازتلاشهای صدای مرکز آذربایجان غربی بوده است . همچنین توجه ویژه به موضوع باعث گردید تا 41 دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری ، 127 دقیقه ارتباط با مراکز استانها و 115 دقیقه ارتباط با شهرها و روستاهای استان کارنامه قابل قبولی برای رادیو چی چست رقم زند .

حوزه فضای مجازی هم با تولید و توزیع 4 اینفوگرافیک آماری در کانالهای تلگرامی ، 50 پوستر با مضامین انتخاباتی ، 120 ویدئو از بیانات رهبری و مستند پارلمان ، 3 موزیک ویدئو و دابسمش با سرودهای ملی ، ایجاد صفحه ویژه انتخابات در وب سایت مرکز ، بارگذاری بیش از 250 دقیقه ویدئو در آپارات ، انعکاس اخبار انتخاباتی در وب سایت مرکز ، سروش و اینستاگرام ، راه اندازی پویش حماسه حضور در فضای مجازی، تولید 15 ویدئو کپشن از بیانات اخیر رهبری و 3 فتو کلیپ از عکس های ارسالی مخاطبان در ایجاد شور انتخاباتی سهیم بود .

حوزه معاونت فنی هم با بسیج تمام امکانات و بکارگیری 42 نفر بصورت مستقیم و با بهره گیری از امکانات فیبر نوری و واحدهای سیار رادیویی و تلویزیونی برای اولین بار از 30 نقطه استان (مرکز و شهرستانها) ارتباط تصویری برقرار نموده و شور انتخاباتی مردم را با کادرهای سه ، چهار ، و شش تصویری در شبکه استانی و سراسری به نمایش گذاشت .

حوزه اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر حوزه ها ها با تولید و پخش 185خبر اعم از اخبار محلی مربوط به انتخابات ،  اطلاعیه های ستاد انتخاباتی استان ، گزارشهای خبری رادیویی و تلویزیونی ارسال به تهران ،ارتباط مستقیم با شبکه های تلویزیونی خبر و دو ؛ شبکه رادیویی پیام ، بیش از 250 دقیقه به انتخابات مجلس پرداخت نموده است .
در مجموع رسانه استانی به بهره گیری از تمام توان ، نیروها و امکانات خود تلاش کرد تا بتواند در روز انتخابات حضور مردم در پای صندوقهای رای را منعکس نماید .

 

 

آدرس کوتاه :